Merhaba normalde dolaptan çorap satıyordum 2 ay önce düğün hazırlıkları nedeniyle ara vermiştim.

Bi arkadaşın "kanka ETSY'ye falanda ekle dursun sipariş gelirse gelir" demesi üzerine koymuştum.

Niyeyse 1 haftadır görüntülemesi arttı favorileri arttı.
Uyandım az önce bi baktım sipariş gelmiş!

6 çift çorabı 650 TL'ye eklemiştim 39 USD falan yapıyor.

PTT ile göndermeyi düşünüyorum bunun içine 150-200gr tuttuğu için 250 TL'si kargo ücreti diye hesaplamıştım. Ama şuan ne kadar tutar hiç bilmiyorum.

Kargosu ne kadar tutar tahmini bilen var mı ona göre iptal ediyim yada gönderiyim. Zaten işin komiği elimde şuan çorapta kalmadı buna göre alıcam ))))