OnukBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lunada batanların allah yardımcısı olsun çevremde çok mağdur var. Meblalarda oldukça büyük ilk 10'a girmiş coin de yaşanması oldukça güven kaybettirdi.
Luna’ya olanların aynısı artık Solana’ya, Avax’a, Eth veya major herhangi bir coinede olabilir. Bunun artık olmayacağına dair hiç bir garantisi yok.. Binance borsası destekli büyük vurgun yaptılar artık yapmayacakları anlamınada gelmiyor.. Başta elon saçma twitler atıp kasasını doldurdu piyasayı mahvetti akabinde bu mevzular..