skdenizcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kredi çekebilmen için esnaf ya da ticaret odasına kayıt olman ve şirketinin 1.yılını doldurması gerekiyor diye biliyorum
Ticaret odası kaydım var hocam.