Beni de yazın hocam.
Yazdım hocam
Ne zaman açılıyor bilgi verirseniz sevinirim veya yardımcı olabileceğim bir şey olursa eğer PM'den iletişime geçebilirsiniz.
Sağolun Hocam Eksik Birşey Yok
Bir TSK subayının aimini görmek istiyorsanız beni de katabilirsiniz ekibe . (Takım komutanından aşağısı kurtarmaz yalnız ) 😁
Bekliyoruz hocam
Awp match olursa gelirim ☺️ diğer silahlarda noob um 😂
Oylama yaparız awp veya rastgele hangisini isterlerse onu yapariz