Bir arkadaşım yeşil bıttım sabunundan bahsetmişti (adını doğru yazamamış olabilirim. ) Bir araştırın kaliteli ve orjinalini bulursanız çok faydalıymış ama bolca sahtesi mevcut malesef dikkatli olun o yüzden. Elazığ da çıkıyormuş dünya da sadece ( Aklımda öyle de kalmış olabilir.)
Bıttım sabunu, saçların beyazlamasını geciktirir ve saçlar için iyi bir arındırıcıdır. Egzama ve mantar gibi cilt hastalıklarına iyi gelir. Ciltte oluşan akne ve sivilcelere iyi gelir. Antiseptik özelliği ile deride ve saçlarda oluşan mikropları öldürür.