R10'da değil fakat yaşadığım bir olayı anlatayım.

Kavga gürültü olaylarını hiç sevmem, küfür, hakaret vesaire yaşanacak olaylara zaten en başta girmem.

Bir defa oyunda biri durduk yere küfür etmişti, "Ver ulen numaranı" demiştim.
Kaydettim kenara, birkaç saat sonra başka biri daha aynı şeyi yapınca "Yiyorsa ara yüzüme söyle" yazıp ilk küfür edenin numarasını vermiştim.

Sonra ne yaptılar bilmiyorum, stres atmışiardır herhalde.