O kadar yorum içinde helal olsun hocam size
. Saygıyla selamlıyorum..

Konu hakkında görüşüm

Mesele yaş farkı değil. Mesele yaşanmışlık. 30 yaşında, diş hekimi ve 2 gidiyorum 10 geliyor diyorsan bu işte bir çakallık vardır benden demesi

Dikkat et de büyümüş adam olmuşsun artık bize düşmez aman oğlum demek bu da senin sınavın. Başarılar.


ziynetorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoppa, züppe biri değilsen sömürülürsün; uzak dur.
Hayal görme.