O kadar yorum içinde helal olsun hocam size
. Saygıyla selamlıyorum..
Konu hakkında görüşüm
Mesele yaş farkı değil. Mesele yaşanmışlık. 30 yaşında, diş hekimi ve 2 gidiyorum 10 geliyor diyorsan bu işte bir çakallık vardır benden demesi
Dikkat et de büyümüş adam olmuşsun artık bize düşmez aman oğlum demek

bu da senin sınavın. Başarılar.
Hoppa, züppe biri değilsen sömürülürsün; uzak dur.
Hayal görme.