Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakkari Yüksekova rahmo tepe üst bölgesinde askerlik yapmıştım güzel günlerdi aklima getirdiniz teşekkürler
orda askerlik yapan unutamıyor orayı arkadaşımda bizim burda yaptı yok böyle bir güzellik diyor birde asker olduğu için her bölgeye gidiyorlardı onunda aklı zap suyunda kalmış