Hakkari Yüksekova rahmo tepe üst bölgesinde askerlik yapmıştım güzel günlerdi aklima getirdiniz teşekkürler

orda askerlik yapan unutamıyor orayı arkadaşımda bizim burda yaptı yok böyle bir güzellik diyor birde asker olduğu için her bölgeye gidiyorlardı

onunda aklı zap suyunda kalmış