Hayırlı yolculuklar, güzel bir duygu keyfini çıkarın.
teşekkürler hocam valla bıktım mersinde sürekli iş iş biraz kafa dağıtacağım inşallah
Yolun açık olsun. Yüksekovaya selamlar ❤
A.selam hocam

teşekkürler
Şimdi ne güzeldir oralar, git hocam kafanı dinle. İster istemez sabah erken kalkarsın bak dağlara mis gibi havası var oraların şimdi
sorma hocam bir oşe deresi var inşallah gidince fotoğraflandırırım

insan gitmeye kıyamaz yerlerde çöp yok tertemiz mis gibi buz gibi suyu
İyi eğlenceler. Ben de 10 yıldır gidemedim memleketime. Bilet fiyatları 1700 TL gidiş dönüş. 5 kişi neredeyse 10 bin lira. 5 Bin de orada yesen, etti sana 15 bin
valla hocam bende 500 tlye aldım bileti 180 tl idi aşırı pahalandı bir valiz aldım 700 tl artık pahalılık algısı yok ne derlerse alıyorsun

15 bin tl az para değil işimiz zor