Ekonomik Nedenlerden Dolayı Hep Ertelemek Zorundaydım Herşeyden Kısa Kısa Biraz Biriktirdim Bugun 12:00 de Yola Çıkıyorum
Yolculuk 18 Saat Civarı Sürecek Otobüs İle

Uçak Aktarmalı Ve Beklettiği İçin Tercih Etmedim Hemde Fiyatları Baya Yüksekti
15-20 Gün Civarı Orda Olacağım Müşterilerimin İşlerini Hepsini Teslim Ettim Yeni İş Alımı Olursa Mağdur Etmem Asla Yine Çalışabilirim

Memlekete Gitmek İçin Neler Yapıyoruz Gerçekten Çok Sıkıntılı Durum İçindeyiz Sonumuz Hayırlı Olsun....