sırf altına yatırsanız senede 2 defa.bozdurup almaktan dolayı kar edersiniz.diğer şeyler hep riskli. altında risk yok.

hem türk lirası hem altın hesabı açıyorsunuz. altın yükselirken bozdurup lira hesabınıza aktarıyorsunuz.altın düşerken tekrar türk lirasındaki hesabınızı altın olarak altın hesabınzıa aktarıyorsunuz.

böylelikle senede 2 defa bu işlemi yapınca kar ediyorsunuz.altınınızın gram miktarıda yükseliyor. örnek 100 gram altınınız var. bu yolla senede miktarı 10-15 gram artıyor. gramınız yükseldikçe bir sonraki gram miktarıda artacak.hemde toplam paranız artmış olacak. örnek vereyim altın 1050 liraya yükselince 250 gram altını olan birisi altın bozdurup türk lirasına çevirdi.800 lü rakamalra düşünce tekrar altın alıp 25-30 gram arttırıp 280 gram altını oldu.senede bunu 2 defa yaptığınızı düşünün.