Teşekkürler hocam
Çok saol dostum
Eğlenecekleri varmış, çok takmamak lazım direk elveda diyip daha profesyonel servise bakmak lazım böyle durumlarda.
Yani sabahta hayır vardır sabahı bekleyeceğim bakalım eve zar zor geçtim 😂
Şu dönemlerimizde şaşırmamak lazım hocam, güzel bir reset şart...
Bende pek şaşırmadım zaten hocam gülüyorum videoda da ilk soka ugradim da sonra geçti yani 😂