Yaklaşık 3 saat önce aracımdan değişik sesler gelmeye başladı sigorta firmasını aradım kurtarma ekibi yönlendirmeye çalışmak için plakasını istedi isim soy isim aldı yaklaşık 1.5 saate gelicek dedi hani sigorta ismi veremiyorum telif vs olabilir beklerken 2 saat geçti gelmedi arkadaş da aradı o sıra ben gelebilirim dedi istersen ben alayım dedi gerek yok dedim maglum benzin LPG Dizel vs benzin zamları derken hani gideceği yol da 50 km en kotu zahmet etme dedim arkadaşa sonra tekrardan firmayı aradım yönlendirme yaptığını geleceğini söyledi 30 dk bekledikten sonra geldi arkadaşlar hani ilk normaldi herkes sonra araçtan müzik sesini açtılar oynamaya felan başladılar şoka uğradım sonuçta araç çekicisi adam mağdur olmuşum son ses Ankaralı Namık açıp oynuyor adamlar; (Altta videoda mevcut)
https://streamable.com/bix2dl
Bir kısmını videoya alabildim 10 15 dk böyle oynamaya devam ettiler baktım arabayı çekiciye koyucak hocam kalsın dedim firmayı aradim çekici hizmeti gelmedi dedim 😂 sanırım 5 binlik hasar bana 20 30 bini bulurdu öyle düşünüyorum bu durumlarda tanıdık lazım arkadaşlar bilginiz olsun adamlar arabayı vs de zaten düşürürdu halatı vs takmaya calisti baktım olacak gibi değil en sonunda yolladım