Konu
R10'da Gördüğünüz En Garip Nickler ?
06-06-2022, 00:06:26
#22
garajdakivosvos
fsksoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben oyumu
@
garajdakivosvos
; a kullanıyorum
@
Admin
; Coşkun bey de benim nickimi çok seviyor