Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ötv kalkmaz onu unut
10 yıl sonra yıllık minimum 10k yani 100k kilometre araç olacak elinde
10 yıl boyunca aylık 7k ödemek ve araba sahibi olmak hiç cazip ve mantıklı değil
Arsa al her ay 7k altın al başka şeyleri yatırım olarak düşünün hocam araç yatırım değil
Ayrıca sıfır araç sigorta kasko bakım yakıt hariç minimum aylık maliyeti 1k.
Değerli yorumunuz için teşekkür her sene araç alma hakkım olduğu için her yıl aracı satıp indirimli şekilde tekrardan sıfır araç alacağım 10 yıl içinde araç 10 kez sıfırlanacak her satıştan 50k cebime kâr kalacak(70k indirimli aldım 20k 1 yıl kullandığıma sayarım 50k net kar) 10 yıllık bazda işlemi tekrar ettiğinizde 500k satışlardan cebimde kalmış oluyor 🙂