Bizim 2 yıllık ünide de vardı 65 yaşında bir kadın. Emekli de olmuyordu inatla. Ne yaptık ne ettik geçemiyorduk dersten. Şikayet ediyorduk ama kimse ses çıkarmıyordu. Arası iyiydi müdürle falan. Sınavda 20-25 tane klasik soru sorardı. İmza toplayalım dedik ama kimse öncü olmak istemedi tabi. İlk senenin sonunda sınıfın yarısı okulu bıraktı. 40 kişiden 20 kişi kaldık. Diğer sene 3-5 kişi daha bıraktı. 2 senelik üniyi ben de 3.senenin sonunta tam bırakacaktım ki hoca emekli oldu başkası geldi, hemen 3. senenin sonunda bütünleme sınavıyla verdim kurtuldum 2 tane dersi. 7-8 dersimize girdi normalde, diğerlerini de ben kılpayıyla verdim. Ortalama notumu mahfetti ama mezun oldum diye şükrettim. Kadın emekli olduktan sonra bırakanlardan birkaç kişi tekrar kaydını yenileyip devam etmişti. Hâlâ hakkımı helal etmem ona.