Hocam öncelikle selamlar, bahsettiğiniz sistem her ne kadar problemsiz işleyen bir sistem gibi gözüksede bence biraz hızlıca düşünülmüş bir plan gibi geldi bana. Şöyle ki krediyi çektiniz ve arabayı aldınız her şey çok güzel fakat bu süreçte insanın başına neler geleceği belli olmaz aldığınız arabanın başına sigorta dışı bir şey gelmesi veya bu bahsettiğiniz zaman dilimi içerisinde mevcut birikiminizle yapacağınız ticari fırsatları da kaçırmış olabilirsiniz, bildiğiniz üzere dünya çok hızlı değişiyor. Tabii tercih sizin hedef sizin. Not: Yatırım tavsiyesi değildir
Tabiki hocam riskide Allah kaza bela vermediği sürece bir problem olmaz değerli yorumunuz için teşekkürler