Merhaba öncelikle bir araç firmasında çalışıyorum dolayısı ile yüzde %15 indirim hakkım var aylık ortalama gelirim 12k araç fiyatı ise indirimli hali ile bana 480e geliyor bayi fiyatı 560k sahibinden gibi sitelerde 500-600 arası geziyor hep sizde 400k kredi çekip arabayı alsam indirimli aldığım için kafadan 70-80k arası ucuza alıyorum her senede arabayı 50k kârına satıp yenisini alacağım her sene sıfır aracım olmuş olacak 400k kredi 120ay vadede 800bin geri ödeme yapıyor 10 sene sonra 800k'nın nasıl bir değeri olur almak mantıklı mı sizce değerleri fikirlerinizi bekliyorum teşekkürler