üniyi ben özelde okudum,buna ragmen benzer olaylar bizdede vardı.ama özel okul oldugu için biz hesap sorabiliyorduk tabi.fakat çevredeki diger okullarda yani devletde olan arkadaşlarda sürekli böyle şeyler görüyorduk.hocaların malasef çogunlugu ögrencileri ezme,süründürme vb işlerden zevk alıyor resmen.hem devletde hem özelden yani bizim okulda çalışan bi hoca vardı mesela bize pamuk gibiydi ama diger okulda millete kan kustururdu.adamların suyuna gitmek,pofpoflamak,sen kralsın,sen padişahsın çekmekten başka bi yol yok bence.bu adamlar bu kadar rahat davranabildigine göre bu şekilde,güvendikleri/bildikleri bişey var yani.mecburen agamsın,paşamsın çekiceksiniz işinizi halledene kadar...bizim ülkede işler hep böyle yürüyor yani.