Merhabalar,
Bir işlemim için 500 TL eksiğim olduğundan hızlıca tamamlamak adına nakit avans kullandım. İhtiyacım giderildiği için hemen borç ödeme menüsüne girip aynı tutarda ödeme yaptım. Şu anda kalan ekstre borcu -500 TL olarak görünüyor. Ödemeyi yapabilmiş miyim, başka bir işlem yapmam gerekir mi?