Hala ayni seyi soyluyosun hocam. 5-6 tun %10 u yakalamak borsada hicbir sey. Bak yanimda Ersin hoca diye bir arkadaş var. Son cümleni ona okudum. Kahkaha attı. Karışma bosver o adamdan olmaz dedi. Ama derdim sana kazandırmak. 15 bin lirayı 5 gun boyunca %10 yapsan elde edecegin para 22 -23 bin lira. 15 i 23 yapmak seni ne kadar mutlu edecek. Nihayetinde ikisi de işe yaramaz meblaglar. Bir bakkal dahi acamazsin 15 mt2 lik. Gecen hafta cuma gunu audi a3 aldım 2010 model 285 bin liraya. Bugun adana dan biri ile anlastik. Kapora aldim. 335 bin e satiyorum. Masraflari dusersem 3 gunde 47 bin lira kâr. Gecen sene 450 bin liralik kömur aldim haziran da. Kasim da bayiye 675 bin e toptan sattım. Borsaya koysam 450 yi 500 edebilirdim iskenderun demircelik hisseleriyle. Birseyleri arttirmadan elde edilen kâr günü kurtarır. Seninki iddia dan 100 liraya 10 bin kazanan adamin kendini prof sanıp sonraki 2 ayda 20 bin kaybetmesi gibi olur. Borsaya yıllarını vermiş ve evini almiş biri olarak soyluyorum, zaten borsadan anlayan biri takım hissesi almaz. Analoz yapar.