erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 36 yasinda ve yillardir borsa da cok paralsr kazanmis ve cok paralsr kaybetmis bir insanim. Yillarca melek yatirimci olarak girisimler yapiyor ve yapanlara sponsor oluyorum. Ticaret benim hobim. Borsa da %10 u yilda kac defa tutturacaksiniz. O is oyle degil. Uzun vadeli yatırım şarttır borsada. Yoksa anca arz kovalarsiniz. Ama inatla bildiginizi okuyacaksanız siz bilirsiniz.
çok değil 2 sene önce fenerbahçe hissesinde 5/6 gün %10’ları üst üste yakaladım.

https://www.r10.net/off-topic/249310...0008378-a.html