Tek bir dersten hoca ile takıştığım için. 3 kez kaldım.
3 kez 2-4 barajına takıldım. 2. Sınıftan tek bir ders hariç tüm 2. ve 3. Sınıf dersleri verdiğim halde 4. Sınıftan ders alamadım.
üniversite hayatım 1-2-3-3-3-3-4 şeklinde geçti.
bir kez daha kalsaydım atılıyordum, dekan hocayı dersten aldı yeni hoca ile geçtim Ve sonraki sene mezun oldum.
ama arkası sağlam bir hoca olsaydı doçent ya da profesör olsaydı kesin atılırdım.
hayatta adalet diye bir şey yok.
dereyi geçene kadar ayıya dayı demeyi öğreneceksiniz.
bu ülkede hayatın her alanında geçerli bu durum.
elinde yetki olan bir Türk insanı ile ego mücadelesine girmeyin adaletli davranmaz ve yetkisini sonuna kadat aleyhinize kullanır.