Şansen pazartesi sabahı kalkıp buğday alacağım. Emtiaların ateşi söneceğe benzemiyor. Abd endeksleriyle beraber diğer stok marketlerde aşağı yönlü hareket ediyor.
Evet hisseler ucuzladı. Ama sadece ucuz oldukları için almak doğru olur mu ?
Aşağıya 2004'ten bu yana buğday fiyatını bırakıyorum. Tekniği bir kenara bırakalım. Artan petrol fiyatlarıyla tarımdaki ürünlerin fiyatları ne olur ? Tedarik sıkıntısıda patladı gidiyor..