Merhaba,
Hakan isminde (yanlış hatırlamıyorsam) Sakarya - Hendek de oturan bir yazılımcı arkadaşımız vardı. Kendisi ile çok önceden iş yapmıştık ama sonra numarasını vs kaybettim. Geçen günlerde forumda profiline rastladım yeni açmıştı galiba ama o zaman da yoğunluğuma denk gelmişti.
Kendisi konuyu görürse bana mesaj atarsa sevinirim.