Merhaba,

Hakan isminde (yanlış hatırlamıyorsam) Sakarya - Hendek de oturan bir yazılımcı arkadaşımız vardı. Kendisi ile çok önceden iş yapmıştık ama sonra numarasını vs kaybettim. Geçen günlerde forumda profiline rastladım yeni açmıştı galiba ama o zaman da yoğunluğuma denk gelmişti.

Kendisi konuyu görürse bana mesaj atarsa sevinirim.