kimin yanında olduğu kimi desteklediği beni ilgilendirmez herkes özgür bu konuda, ama kendini çok büyük biri olarak görüp millete yukarıdan bakarak instagramda storyler atması aşırı itici geliyor, kişiliğini karakterini bilemem çok iyidir veya çok kötüdür, bir şeylerin peşinde koşup hakkı ortaya çıkartma düşüncesi varsa bile bu kişinin söyledikleri doğru bile olsa başka birinin doğrusundan dinlerim.

Zaten bu ülkede kim yükselişe geçse, onu yükseltenlere yukarıdan bakıyor.