AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orda olmadı bizim olay da ora bana 10 15 dk 😂 yakın yani belki onların ekipten birisi koşuyordur terlikli şortlu bişey miydi 😂
Eğer kuyubaşında değilsen gazino osmanlı pazarının ordaydın heralde hocam
Giyimine hiç bakmadım açıkcası