AB nin türkiye'yi alacağını sanmıyorum. Para birimi değişirse ne olacak orayı anlamadım. Hani dış borç mu azalacak veya döviz değeri mı düşürülecek ne olacak ? Çözüm mü yani meraktan soruyorum?
Her T.C. vatandaşı aynı zamanda AB vatandaşı olacak,
Türkler, AB üyesi ülkelerde seçme ve seçilme hakkına sahip olacak,
Türkçe ABnin resmi dillerinden biri olacak,
Kişisel verilerin gizliliği koruma altında,
Vatandaşlar AB kurumlarını ve üye devletleri şikayet edebiliyor,
İşçilere AB ülkelerinde serbest dolaşım hakkı,
İş adamları ABde iş kurup hizmet sunabilecek,
AB içinde cep telefonu ile konuşmak ucuzlayacak,
Avro kullanımı hayatı kolaylaştıracak,
Ticari araç şoförünün işi ehliyet almakla bitmiyor,
Tüm çalışanlara en az 4 hafta yıllık ücretli izin,
Babalar da doğum izni kullanabilecek,
Gençlere AB ülkelerinde eşit şartlarda eğitim fırsatı
Bu başlıklar senin için yeterli mi hocam ? İstersen biraz daha bulabilirim.
Düzeltme: Para birimi değişirse ne olacak bilmiyorum ama avantajlarının çok olduğu kesin