WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Halk arasında benim tabirim. Örneğin kimse araba satarken ron kullanmaz herkes euro. Euro, RON'dan daha yaygın ticarette.

Şuradan bakabilirsin mesela
https://www.autovit.ro/
Hocam ona bakarsan Moldovada da ayni. Ev fiyatlari, araba fiyatlari hep euro ama daha burasi EU'ya uye bile degil