AB nin türkiye'yi alacağını sanmıyorum. Para birimi değişirse ne olacak orayı anlamadım. Hani dış borç mu azalacak veya döviz değeri mı düşürülecek ne olacak ? Çözüm mü yani meraktan soruyorum?