Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
araba manuel ise kontağı açın yokuş aşağı 2. vitese alın debriyaja basılı tutun araba çalışacaktır
Tabi sonra debriyajdan bırakıyor demi hocam