Merhaba arkadaşlar bu gün hesaplarım arasında gezerken bişey fark ettim

iamisagungor hesabıma bakarken gönderiler normal standart şekilde görünürken, kg34 kullanıcı hesabımda gönderi full ekran gözüküyor acaba bu yenir bir güncellemenin habercisimi.