tekcizgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim dediğim ondan iyi ve daha uygun gereksiz pahalı oldu stickler ayrıca android sürümü daha eski desteği daha az rami düşük wifi çekimi düşük hafıza düşük vs vs diye gifiyor..
Hocam kusura bakma senin söylediğin cihaz çöp benim nazarımda