Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Akademik bir amacınız yok ise, günlük hayatta veya yurtdışına çıkınca akıcı olarak konuşabileyim yeter diyorsanız; past, future tense veya at it on gibi şeylere hatta genel olarak grammar'lara çok takılmadan ilerlemenizi tavsiye ederim. İnanın bir seviyeden sonra günde 1 saat grammar çalışmaktansa 1 saat altyazılı yabancı dizi izlemek çok daha faydalı oluyor. Speaking ve listening mutlaka yapın, yabancı arkadaşlar edinin, sürekli konuşun. Şahsen ben böyle öğrendim, tabi bu anlattıklarım akademik bir hedefiniz var ise çok da geçerli değil...