evi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar yeni aldığım script burda sms sistemi olarak netgsm kullanılıyor onu bizimsms api olarak degistirilecek. Ufak tefek degisiklikler olacak ayrıca, uygun fiyat verenler ile çalışmak istiyorum lutfen teklifleri pm olarak iletin.
bize ulaşırsanız yardımcı oluruz