Alıntı
Ayrıca bir destek talebi açıyorsun, direkt olarak "Sunucu yönetimi tarafınıza aittir" cevabı veriliyor. Halbu ki 3 dakika bile sürmeyecek bu işlem için forumda bir çok arkadaşımız ücretsiz şekilde yardımcı olmak istedi.
bu firmayı çok ama çok iyi biliyorum hocam

aynı kesintileri defalarca yaşadım günde 30 kez yaşıyordum
Alıntı
Hizmet almaya başlayalı tam 25 gün oldu. Bu süre zarfında bir kere bile sunucu yönetimi tarafınıza aittir kelimesini duymadım. Hiç bir bahane üretmediler. Sunucuya erişim 1 saniye bile kesilmedi.
ilk güzel hosting maceram 2016 da başlamıştı ozaman sudan ucuzdu tabi hostingler vesaire hala süperler hiçbirşey kaybetmemişler özellikle destek konularında yürekten kutluyorum.