Bir iş veren ve işçi gibi çalışan biri olarak diyorum,

Dediğin örnekte ki yaptığı işi sürekli dile getirip o ortam da üste çıkmak iyi gibi gözüken birşey değil. Niye değil, çünkü millet salak değil hocam bak yine aynı şeyi 10 defa dedi. Uyuzluk çekememezlik çıkacak ortaya. Ha bu iş veren gözünden nasıl olur, Ahmete bak dikkat ediyor bu kadar şu işi de verelim. Bunu da yapsın. Sonra Ahmet ne yapacak aşırı yüklenmeden orası burası oynayacak hava civa sonra arkadaşlar arasında rekabet gıybet derken ya Ahmet gider ya başkası. Yani ortam için evet iyi değil sizde farkındasınız ama bu şekilde davranıp işi köylü kurnazlığına yatıran insanımız var. Her zaman derim. İşçi olsan bile yönetici gibi hareket et koordineli ol değerin elbet artar.