Kanser veya kalp hastası olunca bırakırsınız hocam. Ya da olmadan şu anda bırakırsınız. tercih sizin.
Ben kalp krizi geçirmeden 1 ay önce bırakmıştım. belki de sigarayı bıraktığım içi hayattayım. Hayat güzel. sigarayı bırakıp sağlıklı beslenmeye başlayıp spor yapmaya başlayın ve bunların hepsine aynı gün karar verin ve gerçekleştirin. birbirlerine destek olacaklar. son 10 yıldır bu şekilde yaşıyorum tavsiye ederim.