Arabamda bir sorun varsa 2 bildiğim ustaya, 2 de bilmediğime götürüp bu neden yapıyor diye sorarım. Çoğunluk aynı şeyi derse bildiğim ustalardan ucuz olana yaptırırım
ahahha mantıklı valla bu hocam 😂 ama onuda denedim amatosor dedi biri diğeri şanzıman kulagi dedi 😂