Merhabalar, aracımda lak lak sesler vardı alt takımda sırf düzgün işçilik olsun diye bir pazar çıkıp Antep’e gittim orada bir usta önerdiler yanına gittim, alt takimda neredeyse herseyi değişeceğini söyledi bir ses için hepsi arızalı dedi Allah’ın işi ki yedek parçacı bulamadık bende arızaları tespit etti diye sevindim ve sadece arıza yerlerini tespit ettiği için 100 liramı aldı. Sonra eve gelince aradım bu arada ben Kahramanmaraş / Elbistan’da yaşıyorum parçaları ben temin edeyim sana geleyim sen tak dedim el emeğine 800 lira dedi fiyat düşürmek istedim ama imkansız düşmedi. Bende bir süre daha bu şekil idare edeyim dedim sabahta babamın tanıdığı bir usta vardı oraya götürdüm listeyi gösterdim bunlari alıp geleyim mi dedim hayır dedi bekle dedi arabayı life bile kaldırmadan sorunu buldu fren diskleri biraz gevşemiş oda ses yaparmış onları sıktı sonrada sorun bu dedi istersen deneyelim dedi deneme sürüşüne çıktık ses gitti yanı uzun lafın kısası usta seçimi çok önemli ve bu işlem için sadece 40 TL mi aldı diğer usta 800 el emeği + 4400 TL parça ücretiyle bir ton paramı götürecekti suan arabamda ses kalmadı ☺