Bu konuda yapacağımız şeyler sınırlı ve galiba tek kesin çözüm de çok çalışmak. Her ne kadar sorumlusu biz olmasak bile çekmek zorundayız. Çekmek zorundayız derken belli bir yere kadar başarıp iyi kötü bir yerlere gelinceye kadar veya yurtdışına gidene kadar çekmek. Sonumuz hayır olsun. Belirtmeden geçmeyeyim bu durumun buralara gelmesinde her kimin en ufak payı bile olsa hakkım haram olsun.