Dojeh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sırf o doğa ve yeşillikler arasında olmak için bile olsa bedava bile çalışırdım hocam ya orada olsaydım 😂
Evet hocam 20 yıl memurluk yaptıktan sonra istifa edip bahçeme kavuştum ☺️

erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malatya da kayısı işçileri 300 den aşağı çalışmıyor hocam. Topla, ser, patik yap, kasala, kükürtle... Dolu iş var Malatya da vr acayip isci ihtiyaci var.
Hocam bizimkisi sofralık. Tüccar direk gelip bahçenin başından yükleyip gidiyor. İhracata yada iç piyasaya gidiyor kayısının kalitesine göre. İşçi zaten sadece toplar saat 10 da kola püskevit 😁

Malatya da Orhan Kezer diye bir arkadaşım vardı acami birliğini beraber yapmıştık Zonguldak devrekte.