Konu
Yazlık İçin İnternet
03-06-2022, 16:22:10
#7
istasyon
oZn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam taahütsüz olmuyor sanırım bir bilginiz var mı
İptal etmek istersen kullandığın ay x 30tl olarak ceza ödeyip çıkabiliyosun sanırım. herkesin bakış açısı farklı olabilir ama aldığın hizmet ve ödediğin rakama bakınca benim için iyi diyebilirim.