Noxrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayatta olduğu gibi her zaman böyle insanlar olacak çevremizde... bununla ilgili yapılabilecek şey şikayet konusu açmak... açtığınız Ticaret konusuyla ilgili sizden bir hizmet almamasına rağmen konuya düşük yıldız vermesiyle ilgili bir yaptırım uygulanabilir mi onu bilemiyorum ama ilk önce Moderatöre sorabilirsiniz ve daha sonra şikayet edebilirsiniz.
Hocam medeni bir halde olması gereken evet bu ama çok yoruldum.
bugün çöp mesela.
burayı sokak sanıyor,
bakıyorum yaşı da küçük değil,
yani insan bunları ilkokulda yapar ya.
ayrıca itibar karalama için bir yaptırım yok forumda. bu da cezasız bir şikayet konusu olacaktı.