iki hat kullaniyorum. sozlesme yaptigim hatti bu aralar aktif kullanmiyorum. internet sozlesmem bitti ya da bitmeye cok yakindir surekli aramislar.

aksam hesaba giris yapip bakacagim.
101 tl oduyordum aylik. sozlesmr bitince otomatik ne olmustur.

kafalarina gore fiyat belitlermis olabilir mi