Ataber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üst yolları Etkinleştirme Hatası Alıyorsun Pleskten Halledebilirsin
İstersen Plesk şifreni at bana ben halledeyim.
nasıl yapıcam yazabilir misin buraya? hem başka hata alanlar olursa ilerde onlar da doğrudan çözüme ulaşır