VURAL AJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun geçenlerde bende çektim maalesef bu ağrıyı Allah sabır versin, kanal yapıldıktan 2-3 gün sonra ağrı hafifliyor ama kontrolden geçip dolgu ile kapatıldıktan sonra tekrardan bir işlem yapılacağı için hafif ağrılar olabiliyor tabi bu kişiden kişiye değişiyor tekrardan geçmiş olsun..

Çok geçmiş olsun hocam. Umarım tedaviniz başarılı olmuştur, periyodik olarak kontrole giderek takip ettirmenizi tavsiye ederim. İlk seansta, kanalların temizliği ve şekillendirmesi yapılıp uygun bir şekilde irrige edildikten sonra ilaç konulup lezyonun küçültülmesi sağlanıyor. Ağrının azalma sebebi de lezyonda görülen bu kısmî iyileşme durumu. İkinci seansta ile tekrardan irrige edilip kanalların dolumu sağlanıyor. Bu aşamadaki ağrı ise genelde gütalar yerleştirilirken hissediliyor. Sizin de belirttiğiniz üzere lezyonun durumuna göre kişiden kişiye değişiyor.