erbil1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu deneyim çok değerli., takipsiz mektuplar özellikle personelin yetersiz olduğu bölgelerde maalesef takipsiz çuvalına konuluyor. İkinci "Pin Gönder" yapmadan pdm ilgilisinden ısrar/rica etmekte fayda var.
Teşekkür ederim. Devamlı bu işi yapan arkadaşlar için çözüm yöntemi Posta kutusu kiralamak. Hayırlı akşamlar