Bana bildiğin köyde ıssız bi yerde normal ev gibi göründü belki millet apartmanda yaşaya yaşaya özlemiştir böyle yerleri.
Ulaşım bir sorun böyle bir evde araba almak şart onun dışında ısınma vs. gibi ihtiyaçlar nasıl gideriliyor acaba? Kanada için benzer bir şey izlemiştim youtube`da fare sorunu, vahşi hayvanlar, ısınma sorunu, ulaşım sorunu böyle müstakil evlerin sorununu anlatıyordu her şey toz pembe olmayabilir. Letonya için bir bilgim yok tabii ki. Türkiye`ye göre her zaman iyi ama ben kendi içinde karşılaştırıyorum yanlış anlaşılmasın. Her şeyi geçtim vatandaşlık meselesi doğruysa gerçekten düşünülür.