Merhaba, iyi forumlar. Web tabanlı otomasyonlar geliştirmek istiyorum. Örneğin araç rotalama problemlerini otomasyon aracılığıyla yapmak istiyorum. 1 veya 2 yılda öğrenmem problem değil. Algoritma mantığına hakimim. Sizce bu tarz şeyleri yapmak için hangi program dilini öğrenmenliyim? Nasıl bir yol izlemeliyim? Vakit ayırıp yazan herkese şimdiden teşekkür ederim.